Hem

VÄLKOMMEN TILL




Söndag 29 mars 2020:

Din Yogapaus har öppet med anpassat schema kommande två veckor. Från och med vecka 15 även nyheten breathwalk*! 


Vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer och anpassar oss på följande sätt i studion:


- Max 6 deltagare på varje yogapass.


- Nu även individuella pass/yogaterapi att boka på via länken på hemsidan eller direkt på TimeCenter. Du bokar ditt individuella pass senast 12 timmar innan det börjar.


- Vi städar extra noga och byter och vädrar mattor efter varje pass. Du kan även ta med egen matta om du vill.


- Vi tvättar av handtag, lysknappar mm med handsprit.


- Självklart kommer varken vi yogalärare eller du som besökande yogi till lektionen om vi har hosta, snuva eller feber.


- Du kan avboka ditt pass via mail till respektive yogalärare( anna@dinyogapaus.se eller  jenny@dinyogapaus.se) ända tills det börjar.


- Vi är alla noga med handhygienen, använder handsprit och tvättar händerna direkt när vi kommer in i studion.


- Vi kommer att dela med oss av yogiska knep för att hålla oss friska och stärka vårt immunförsvar.



Vi utvärderar situationen utifrån myndigheternas rapporter och tar nya beslut vecka för vecka. Vi uppdaterar informationen varje söndag.


Välkommen att höra av dig till oss på info@dinyogapaus.se om du har några frågor eller funderingar.



                       ********************************


Din Yogapaus finns på Tallgatan 9 i centrala Sundbyberg(endast 6 min. med pendeltåg från Odenplan) Vi är en liten yogastudio med fräscha lokaler där du får ett personligt bemötande.

Vi delar lokaler med Din paus, som vi också har ett nära samarbete med.


För mer information, titta under våra olika flikar och på vår Facebooksida dinYogapaus.



* Breathwalk är en skön kombo av promenad, yogaövningar och meditation. Vi kommer att vara vid Lötsjön och Råstasjön i Solna/Sundbyberg.

För mer information, titta under fliken Schema och aktuellt.


Sidan är under uppbyggnad - mer information kommer löpande.


VI ERBJUDER


KUNDALINIYOGA

 

Mjukar upp och stärker dina muskler och leder, balanserar kropp och sinne och stärker ditt innersta jag. I varje pass ingår fysiska övningar, andningsövningar, vila och meditation.

YINYOGA

 

I yinyogan går du in i en position och stannar där i några minuter. Den passiva stretchen verkar direkt på leder, ligament och fascia (bindväv). Det är en mycket lugn och meditativ yogaform. 

MEDICINSK & TERAPEUTISK YOGA

 

Vi använder de yogiska verktygen från kundaliniyogan mot specifika obalanser som ryggproblem, stress och sömnstörningar. Vi arbetar både med grupper och individuellt. Ett nära samarbete finns med Angela Ardila på Din Paus.

HATHAYOGA

 

 Genom att träna hathayoga regelbundet gör du kroppen mjuk, stark och flexibel samtidigt som du tränar på närvaro och får möjlighet till ökad koncentration. Vi arbetar med såväl asanas (kroppsställningar), vinyasas (rörelseserier) som med meditation och andning.

GALLERI




KONTAKT


Adress: Tallgatan 9, Sundbyberg

Facebook:  https://www.facebook.com/dinyogapaus

Email: info@dinyogapaus.se

FÖLJ OSS

Copyright © All Rights Reserved